20080207

34.ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ



ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΟΥ???? ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΞΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ???? ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ COPY PASTE??? ΑΥΤΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΟΥ?? Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ?? ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΑΚΟΜΗ. ΕΤΣΙ ΦΘΗΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ??? AAAAAAAAAAAAAA Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ.
ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΧΑΡΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΜΜΜ ΥΓΕΙΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ, ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΕΒΑΖΑ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ WHISKEY ΜΟΝΑΧΟΣ - ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑ 2 ΛΙΤΡΑ ΓΑΛΑ, ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΟΙ ΤΡΑΝΣΑΜΙΝΑΣΕΣ ΣΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 50ΑΡΗ. ΨΕΜΜΑΤΑ, ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ ΜΟΥ. ΟΙ ΤΡΑΝΣΑΜΙΝΑΣΕΣ (ΣΥΚΩΤΙ ΑΛΚΟΟΛ) ΗΤΑΝ ΑΠΛΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ.
ΕΠΕΙΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ, ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ, Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΛΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΟΙ ΧΑΖΟΜΑΡΙΤΣΕΣ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΧΑΡΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ, ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ. ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΑΝ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΗ.
ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΕ ΣΩΑΣ ΤΑΣ ΦΡΕΝΑΣ, ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΜΑ ΖΟΥΣΑ ΞΑΝΑ ΔΕ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.
(ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ- ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΜΑΙ ΓΑΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΕΜΑΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ – ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ – ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΤΟ ΕΙΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΦΝςΕΟΙΝΦΙςΑΕΝΦΙςΑΕΝΑΣΔΦΣΑΡΕΕΩΕ ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. – ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΔΕ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΩ ΕΙΔΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ) ΑΝ ΣΤΑΘΩ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 3 ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΙΝΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ.
( ΩΩΩΩΩΩΧΟΥ 1=ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ, 2=ΠΙΣΤΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ, 3=ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΜΟΣ-ΣΟΦΙΑ, 4=ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΑΘΕΪΑ.ΤΑ 2 ΑΚΡΑ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ Ε??)
ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡ’ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΠΡΑΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΩ. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.
ΧΜΜΜ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ, ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΕΤΣΙ. ΤΩ ΟΝΤΙ, ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΟΝΤΑΣ ΑΘΕΟΣ. ΚΑΛΑ ΑΝΤΕ ΠΑΕΙ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΘΕΟΠΟΙΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΩ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΨΩΜΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΧΑΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΒΙΡΩ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ. ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΓΑΜΩ. ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΩΡΕΣΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣΧΑΛΗ. ΑΦΙΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΗ ΠΟΛΛΑ ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΗ ΑΙΩΝΙΑ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ. ΑΠΟ ΒΑΣΙΛΙΑΣ, ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΣ.
ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΑΜΗΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ -ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ-ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΝΟΣ ΠΙΘΑΝΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΩ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΥΣΤΑΖΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΥΣΤΑΖΩ ΑΚΟΜΗ.
ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑ ΣΙΩΠΗΡΑ ‘Η/ ΚΑΙ ΦΩΝΑΧΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ.
Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΗΣ ΝΙΚΕ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ “IMPOSSIBLE IS NOTHING”. ΕΧΕΙ ΧΑΛΒΑΔΙΑΣΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ. ΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΣΤΟ GOOGLE ΕΠΕΙΔΗ ΕΣΥ ΤΗ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ADIDAS ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΥΠΟΣΤΕΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΑΝ ΟΧΙ, ΤΟΤΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ {=ΣΕ ΦΘΟΝΩ[=ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ (=ΣΕ ΓΛΥΦΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ)]}
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝΕ…
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΧΑΘΗΚΑΝΕ…
ΟΜΩΣ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΩ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ… ΑΥΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΟΚ? ΜΗ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΠΑΡΑΕΞΩ.
ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, MOTHAFUCKA...
Tsssssss ΡΕ ΛΑΚΗ…

1 comment:

C. said...

ki epeidh auto psaxneis:

Στη συνέχεια γίνεται ο διαχωρισμός των επιπτώσεων του αυνανισμού. Οι επιπτώσεις χωρίζονται σε σωματικές και σε ψυχικές. Υπάρχει και μια τρίτη κατηγορία που αφορά τα παιδιά των αυνανιστών, τα οποία: “έρχονται εϊς τόν κόσμον μέ νεϋρα άδυνατισμένα καί ως εκ τούτου είναι λίαν επιρρεπή εις τόν αυνανισμόν.”

Και συνεχίζει: “ ’Από τά αισθητήρια όργανα απειλούνται ιδίως οι οφθαλμοί· άλλ’ επίσης έκ μέρους τών ωτων, τής οινός, τής γλώσσας αναφαίνονται ενίοτε διαταραχαί, ώς επί τό πλεϊστον νευρικής φύσεως.

ΟΠΤΪΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ. Τάς σχέσεις τοΰ αυνανισμού πρός τάς οφθαλμικά" νόσους έμελέτησεν ιδίως ό Γερμανός όφθαλμολόγος Colm. Βλάβαι ποικίλαι παρετηρήθησαν ώς συνέπειαι τοΰ αυνανισμού.

Έ ρ ε θ ι σ μ ο ί, ξ η ρ ο ι κ α τ ά ρ ρ ο η. καί φλογώσεις του επιπεφυκότος, φωτοφοβίαι όναφερονται ως αποτελέσματα τοΰ αυνανισμού.

Ό ξηρός κατάρρους τοΰ έπιπεφυκότος, ο όποιος συνίσταται είς κάψιμο καί πίεσιν είς τά μάτια μέ έλαφράν έρυθρότητα τοΰ βλενογόνου, άλλα χωρίς εκκρισιν, παρατηρεΐται Ιδίως είς νεάνιδας και δεν υποχωρεί εάν δεν έκλειψη τό πάθος.

Αί διαταραχαι τής ευαισθησίας, προ παντός ή υπερευαισθησία προς τό φως, ή φωτοφοβία, ο βλεφαροσπασμός, συχνά συνοδευόμενα μέ διεύρυνσιν και ακινησίαν τής κόρης, εις μάτια αντικειμενικώς τελείως ακέραια και είς ατομα, ών ή ήλικία μπορεΐ νά δώση ύπονοίας περί αύνανισμοϋ, εΐνε πάντοτε ύποπτα.

ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ. Παρατηρούνται υπεραισθησία ακουστική, συριγμοί ώτων, πόνοι χωρίς άνατομικήν βάσιν.

ΠΕΠΤΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ. Αί διαταραχαι τής πέψεως επί αύνανισμοϋ δεν εΐνε σπάνιαι.

Έν αρχή παρατηρεΐται μία υπερβολική όρεξις, ένα είδος βουλιμίας. Οι νεαροί αύνανισταί κατατρΰχονται συνήθως από μίαν πείναν σχεδόν άκόρεστον καί προσλαμβάνουν ποσότητα τροφών ύπερβολικήν. Δυστυχώς ή άνάπτυξίς των δεν συμβαδίζει μέ την ΰπερσίτισιν πού κάμνουν. Μετά πάροδον ολίγου χρόνου αναφαίνονται δυσπεπτικαί διαταραχαι, αί, πέψεις εΐνε δυσχερείς καί βραδεϊαι, παρατηρούνται συσπάσεις τοΰ στομάχου, βάρος, χαύνωσις, μετεωρισμός, εμετοί, δυσκοιλιότης εναλλασσόμενη υπό διαρροϊας.

Εις τό γυναικειον φύλον παρατηρούνται ιδίως έντονοι σπασμοί τού στομάχου καί κολικοί.

ΆΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ. Ό αυνανισμός επιφέρει συχνά αποτελέσματα ολέθρια επί των οργάνων τής φωνής καί τής αναπνοής. Επηρεάζεται ή άνάπτυξις τοΰ φωνητικού οργάνου και ή εντασις καί ποικιλία των ήχων. Εις μερικούς αύνανιστάς παρατηρεΐται άλλοίωσις τοΰ λόγου, διαδοχή ήχων άναρθρων, μία ασυμφωνία. Εις άλλους αδυναμία τής φωνής, βράχνιασμα, ξηρός βήξ. Ένίοτε άναφαίρεται τελεία απώλεια τής φωνής, (αφωνία).

Εις τά ατομα τά οποία παραδίδονται είς αυνα­νισμόν συχνά παρατηρεΐται μία ατελής άνάπτυξις τον θώρακος- ή παραμικρά άσκησις καθιστά τήν αναπνοήν δΰσκολον καί ταχεΐαν, καί κίνησις κάπως βιαία προκαλεΐ λαχάνιασμα.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ

Ό αυνανισμός έπιδρά ολεθρίως επί τοΰ κυκλοφορικού συστήματος. Παρατηρούνται παλιοί, στενοκαρδία, ταχυκαρδία, πόνοι πρσκάρδιοι μέ αίσθημα πιέσεως, άγχος καρδιακόν.”

http://iatropedia.com/articles/read/3186