ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΧΩΡΑΝΕ ΠΕΡΙΤΤΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ LIFESPAN.
Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΙ Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΤΕΡΕΟΥ- ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΤΕΡΕΟ ΚΙ ΟΧΙ ΝΟΜΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ.
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Η ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΙΑ- Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΠΟΚΟΙΜΙΣΜΕΝΗ, ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΗ ΚΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟ- ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ «ΝΙΩΘΟΥΝ».
ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ …ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΦΑΙΡΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΘΑΥΤΗ.
Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΔΕ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
Με ποιόν τρόπο? Next time.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΧΩΡΑΝΕ ΠΕΡΙΤΤΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ LIFESPAN.
Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΙ Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΤΕΡΕΟΥ- ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΤΕΡΕΟ ΚΙ ΟΧΙ ΝΟΜΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΟ.
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Η ΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΜΙΑ- Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΠΟΚΟΙΜΙΣΜΕΝΗ, ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ, ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΗ ΚΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟ- ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΣ ΕΚΔΟΥΛΕΥΣΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ «ΝΙΩΘΟΥΝ».
ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΖΩΗ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ. ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ …ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΦΑΙΡΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΘΑΥΤΗ.
Η ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΔΕ, ΑΛΛΑΖΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ.
Με ποιόν τρόπο? Next time.
No comments:
Post a Comment