20090902

202. Γνωθι εξ εαυτου

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΚΟΝΤΑ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΚΙ ΑΡΧΗ. ΚΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ.

ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΙ ΟΜΩΣ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ, ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ. Ο, ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΘΕΙ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΘΩΣ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜίΑ ΠΛΑΝΗ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΦΑΩ. ΤΟ ΑΜΕΛΗΣΑ? ΔΕ ΜΕ ΕΝΟΙΑΞΕ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ..

ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΑΡΧΙΣΕΙ?

ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ Ή ΜΗΠΩΣ ΤΡΕΜΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ?

ΕΙΠΑΜΕ ΧΑΛΑΡΟΙ ΟΙ ΩΜΟΙ. ΥΓΕΙΑ.

ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ, ΜΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΣΦΑΛΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΣΦΙΓΜΕΝΕΣ ΓΡΟΘΙΕΣ ΚΙ ΑΣ ΕΛΠΙΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ.. χεχ.. ελπίδα.. σάμπως δεν είμαι υπεύθυνος και για τα όνειρα μου. Υποσυνείδητο και μαλακίες. Το ίδιο άτομο είμαι και στις δυο περιπτωσεις και στους δύο κόσμους, τον ίδιο χαρακτήρα έχω, τις ίδιες αντιδράσεις εκδηλώνω σε παρόμοια ερεθίσματα. ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ.

ΧΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ? ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ, Ο,ΤΙ ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΑΛΗΘΕΣ Ή ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΓΥΡΙΣΤΗ ΠΕΦΤΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΝΙΔΗ?

Η ΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ. ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑ ΣΚΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑ…!!

Η ΦΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΓΙΟΛΑ ΤΗΝ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΓΟ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ.

ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ!!

2 comments:

Tree Surgeon said...

Να μην τρώτε, προάγει την εκγρήγορση.
Να τρώτε, ο εγκέφαλος λυσσάει για γλυκόζη.

***

Κι αν είναι όλα ένα ή άπειρα ψέματα, ούτε γι'αυτόν που διαπιστώνει ούτε και γι'αυτόν που του απαντάνε αλλάζει κάτι. Ακόμα κι αν κάποιος απειλήσει: "Αν όλα είναι ψέμα, εγώ θ'αυτοκτονήσω/θα σας σκοτώσω όλους/κτλ.". Καλή του τύχη με τις αρχιδιές.

***

Η γνώμη που έχεις για τους ανθρώπους φρόντισε να γίνει χειρότερη.

***

. said...

Θυμαμαι για μια βδομαδα ετρωγα ΜΟΝΟ κορν φλέιξ με μελι και μπανανα εως οτου σε καποια φαση ηπια μια μπυρα και ξερνουσα σαν το κοριτσακι στον εξορκιστη.

~*~*~

Τετοιου ειδους ερωτηματα περι καθολικου ψευδους, μονης αληθειας κτλ κτλ οδηγουν σε παραπλανητικα συμπερασματα, με την εννοια οτι εκεινος που τα θετει αποτελει μερος του υπο εξεταση συστηματος και δεν μπορει να εχει αντικειμενικη αντιληψη της οποιας καταστασης.

~*~*~

Η γνωμη που εχω για μενα ειναι η χειροτερη. Ακους εκει, «γνωθι εξεαυτον». Βλαχακος. Αγραμματος. Βλακας. Γαμωτο. Αρα συμπεραινεις για τους υπολοιπους τι σκεφτομαι.