20091209

227. σχόλιο επικαιρότητας


άσυλο το [ásilo] : 1α.τόπος απαραβίαστος λόγω του ιερού του χαρακτήρα, καταφύγιο των καταδιωκομένων: O ναός της Aθηνάς στη Σπάρτη ήταν ~. || χώρος στον οποίο η πολιτεία δε δικαιούται να επέμβει χωρίς ειδική άδεια: Πανεπιστημιακό ~. Tο ~ της κατοικίας είναι βασικό ατομικό δικαίωμα. β. η προστασία η οποία παρέχεται σε κπ. που διώκεται: Zητώ ~. Δίνω / προσφέρω ~ σε κπ. Πολιτικό ~, προσφέρεται από ξένη χώρα σε κπ. ο οποίος διώκεται στην πατρίδα του για πολιτικούς λόγους. || (επέκτ.): Tην ώρα της θύελλας βρήκαν ~ σε μια συστάδα δέντρων. 2. φιλανθρωπικό ίδρυμα του οποίου σκοπός είναι η περίθαλψη ατόμων που είναι ανίκανα να συντηρήσουν τον εαυτό τους: ~ για παιδιά / γέροντες / ασθενείς. ~ ανιάτων. [λόγ.: 1: αρχ. ἄσυλον• 2: σημδ. γαλλ. asile < λατ. asylum < αρχ. ἄσυλον]

ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΣΚΑΤΟΜΠΑΤΣΟΙ?? ΠώΣ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ( ΖΖΖzzzz…), ΠώΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ? ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΑΙ ΓΑΛΟΥΧΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Ε? ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΩΛΙΑ. Φ-Ω-Λ-Ι-Α. ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ!

ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ. ΟΣΟ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΟ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΔΟΜΕΝΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΛΥΣΣΑΛΕΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΘΕ ΕΠΙΔΟΞΟΥ ΕΙΣΒΟΛΕΑ.

ΣΥΝΟΦΡΥΩΝΕΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΟΥΡΣΟΥΛΑ, ΛΕΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ, ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΥ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΩΝΑ μ.Χ. κτλ κτλ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΟΣΟ ΞΥΝΩ ΤΑ @ΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ. ΟΚ.

Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΧΗ (όχι το ξύσιμο, η πιο πάνω) ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΚΟ ΧΩΡΟ: ΟΙΚΙΑ, ΧΩΡΑ, ΠΛΑΝΗΤΗ (σε περίπτωση που μας την πέσουν αρειανοί, όχι τα σκουλήκια – οι άλλοι ΟΙ ΕΞΩΓΉΙΝΟΙ). ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΣΤΟΣΟ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ – ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ, ΔΛΔ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΣΟΥ*, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΟΥ ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΩΘΕΙΣ, ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΣΟΥ (ΤΟΥΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ) ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟϊΣΤΑΜέΝΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΑΚΙ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ??



ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. Ή ΔΡΑΣ Ή ΣΚΑΣ.

( *ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΑ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΕΩΡΕίΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟΟΟΟ. ΑΠΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΟΟΟΓΟ. )

Η ΖΩΟΓΟΝΟΣ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ. Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕύΜΑΤόΣ ΤΗΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ- ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.

ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΓΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΦΕΡΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟ 1974 ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ (ΚΛΩΤΣΑΩ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΥΝΑΕΙ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΟΥΡΣΟΥΛΑ). ΥΠΗΡΧΕ Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΝΙΚΗΤΡΙΑΣ ΔΕΞΙΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΤΤΗΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΗΡΘΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ, ΗΡΘΕ Ο ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ, ΧΑΘΗΚΕ Η ΜΙΣΗ ΚΥΠΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ. ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ. ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΟΜΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΩΡΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΡΑΙΟΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ ΡΕ. ΣΩΣΤΑ?

ΑΛΛΑΓΕΣ. ΑΕΝΑΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ.

ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ ΩΣ ΝΟΜΟΣ ΗΤΑΝΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΙΑ ΦΟΥΣΚΑ, ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ, ΕΝΑ ΑΠΟΧΑΥΝΩΤΙΚΟ ΝΑΝΟΥΡΙΣΜΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΒΑΥΚΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΨΕΥΔΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ –ΙΣΜΟΥΣ. ΕΣΥ ΡΕ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ –ΙΣΤΗΣ, -ΙΤΗΣ ΤΙ ΚΟΠΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ? ΑΦΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΗΔΗ ΤΗΝ «ΑΛΗΘΕΙΑ», ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΤΗ ΣΥΝΤΗΞΗ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ «ΑΛΗΘΕΙΑ» ΝΟΜΙΜΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΗ, ΥΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΘΕΣΦΑΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΑΔΩΝ.

«ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΥΛΟ» ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΑ ΧΑΪΒΑΝΙΑ ΑΝΤΙ ΕΝΟΣ «ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΜΠΕΙΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ» (ΣΟΡΡΥ, δεν ειμαι καλός στις ρίμες).

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?

ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΣΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ. ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΝΑ ΜΗ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΜΟΝΑΧά ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ. ΔΕ ΝΙΩΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Α-Κ-Ι-Ν-Δ-Υ-Ν-Ο-Ι ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕΣΤΗΚΥΙΑ ΤΑΞΗ.

ΚΑΙΤΟΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΡΙΖΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΜΑ, ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΑΠΙΑ ΠΛΗΓΗ ΑΙΩΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΜΙΧΛΩΔΗΣ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΦΕΝΤΗ.

ΑΜΕΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ. ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ. ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ.

2 comments:

Tree Surgeon said...

δογματ-ισμός
σαρκα-σμός
πρακτικ-ισμός

αμάρτησες.

-

Κάτω τα χέρια από το άσυλο,
βάλτε τα πάνω στις κωλάρες της παιδαγωγικής.
Να μη χαλιόμαστε.

-

Η Λουκία λέει να αγωνιστούμε όλοι γιατί ο -σμός στον οποίο έδωσε την παρθενιά της τη διέταξε να μας γαμήσει όλους. Ο -σμός φυτεύει πούτσες.

-

. said...

amartanei kalytera opoios amartanei teleutaios.

h loukia a3izei ton aera pou anapneei??