20160809

479._kommati_tou_puzzle

Είμαι ένα κομμάτι του παζλ.
Πώς θα μπορούσα άραγε να αποκτήσω πλήρη αντίληψη του όλου?
Όλα τριγυρίζουν γύρω από αλλά και μέσα σε ένα απροσδιόριστο κεντρο.
Πώς να στο εξηφησω όταν ούτε εγώ ο ίδιος δεν καταλαβαίνω?
Όμως πρέπει να μού αναγνωρίσεις το εξής: προσπαθώ μωρό μου, προσπαθώ γερά να μην συγχέω αυτό που θα θελα να είναι με εκείνο που φαίνεται να είναι.
Το εφικτό με το επιθυμητό.
Ναι πρέπει να μου το αναγνωρίσεις άσχετα και αν εσύ δεν την ενστερνίζεσαι ετούτη την άποψη.

Μάλλον είμαι ένα κομμάτι του παζλ.
Και τώρα αρχίζω να αντιλαμβάνομαι οόχι απλά την μικρότητα μου αλλά και την υποβόσκουσα διασύνδεση των πάντων μεταξύ τους.
Διότι ναι.
Γιατί όχι?
Έτσι.
Δεν πρόκειται απλά για τάξη μεγέθους αλλά για μια αξιοπρόσεκτη αξιοθαυμαστη διασύνδεση των πάντων.
άμεση?
έμμεση?
διαρκή?
ασυνεχή?
Ουκ οίδα.




Ωστόσο..
Δεν υπάρχει ωστόσο..
Δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία.
Άλλο αμφιβολία και άλλο αμφισβητηση.

Φαίνεται να είμαι μάλλον ένα κομμάτι ενός παζλ.
Η αμφιβολία είναι δηλητήριο για την ψυχή.
Η αμφισβήτηση δίχως όριο αποτελεί προς το παρόν την πιο υγιή συμπεριφορά.
Τίποτα δεν έιναι σίγουρο... [γελοία αποσιωπητικά]
Σε μια εποχή που πλέον όλο και περισσότερες πτυχές της αντιλήπτης πραγματικοητας εισέρχονται στο πεδίο της μέτρησης, η πιθανοκρατία θα είναι η νόρμα.

Κάνε upload όχι μόνο την χαζοχαρούμενη σέλφι αλλά βάλε και gps stamp, τους παλμούς της καρδιάς σου εκείνη την στιγμή σε συνδυασμό με την θερμοκρασία του σώματος σου. Θέλω να ξέρω τα πάντα για σενα , θέλω να καταλάβω τα πάντα. Όχι από προσωπικό ενδιαφέρον, μην κολακεύεσαι άδικα, αλλά από καθαρή περιέργια.

Να δω:
Τί καπνό φουμάρεις?
Ποιο μέρους του παζλ εισαι?

Έλα κάνε αυτό το upload και ισως έτσι μπορέσουμε να δούμε ένα μεγαλύτερο κομμάτι του -

No comments: