20120525

371. 8eatriko

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΑΞΗΣ Α’(μόνος κάθομαι και σκεεεεεεεεεεεεεφτομαι)
Όσα νόμιζες πως έχουν αξία, για το καλό σου, ξέχασε τα.
Και σύντομα.
Με κουράζουν τα ίδια και τα ίδια να σκέφτομαι- όμως..
Φαντασμένος μαλάκας, αυτό ακριβώς. Είναι σαν να ψάχνω να αγοράσω μια Bugatti Veyron χωρίς να μπορώ να την οδηγήσω.

ΤΕΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ Α’
ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΧΑΡΑΞΕΤΕ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΞΕΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΤΗ ΓΥΑΛΑ ΝΑ ΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ.
ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΤΕΙΤΕ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΤΟΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ.ΔΥΟ ΣΕ ΕΝΑ. Η ΚΡΙΣΗ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΙ ΟΙ ΑΡΤΙΜΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ.

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΑΞΗΣ Β’(συναντώ έναν τρελό στο δρόμο – πρόσωπα: ο Τρελός κι Εγώ)
-    (ΤΡΕΛΟΣ) Να χορεύεις μέσα στο σπίτι σου ανάμεσα σε χαρτιά, σκόνη, κουτιά, σκουπίδια, μουχλιασμένα αποφάγια..
-    (ΕΓΩ)Μα δεν έχει χώρο.
-    (Τ) Δεν τον χρειάζεσαι. Όλα είναι μέσα στο μυαλό.
-    (Ε)Πωπω τι είπες τώρα ρε τιτανομέγιστε..
-    (Τ)Σκάσε ρε, μην ειρωνεύεσαι. Άμα ήθελα εγώ ξέρεις τι θα μπορούσα να είχα κάνει?
-    (Ε)Τι?
-    (Τ)Άρα δεν ξέρεις, άσε. Γμτ ούτε εσύ μπορείς να μου πεις, να με βοηθήσεις.
-    (Ε)Χρειάζεσαι βοήθεια?
-    (Τ)Επαγγελματική.
-    (Ε)Για αυτό σκας μωρέ? ΕΓΩ είμαι εδώ.
-    (Τ)Δηλαδή?
-    (Ε) «ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΙ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑΙ – ΥΔΡΑΥΛΙΚΑΙ - ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΚΑΙ ΜΕΛΕΤΑΙ, ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑΙ ΧΑΡΑΙ, ΨΥΧΟΤΕΧΝΙΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ και λοιπαί ΕΡΓΑΣΙΑΙ: Ο ΚΩΤΣΟΣ»
-    (Τ)Α στο διάλο.
-    (Ε)Ε ναι σε λέω τώρα. Τι, κονσέρβες ανοίγουμε? Εδώ μιλάμε για επαγγελματικές φάσεις. Κάτσε να σε κεράσω μια καρτούλα. Που’ν’τες, για?
-    (Τ)Ανυπομονώ
-    (Ε)Κάτσε ρε συ να πουμε, πάω στο αμάξι να σου φέρω μια. Μη φύγεις.

ΤΕΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ Β’
ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΣΟΔΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ


(ΩΡΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΕΙ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ GOOGLE ΩΣΤΟΣΟ ΜΟΝΟ ΕΝΑ 22% ΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ 22%  ΜΟΝΑΧΑ ΕΝΑ 3% ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ. HAVE FUN.) 

2 comments:

Anonymous said...

απλώς δεν μπορώ να το χωνέψω ότι θα υπήρχε άνθρωπος που θα καταγινόταν τόσο πόλυ μαζί μου επείδη κάποτε έγραψα μια μαλακία.σαν blog με ανέκδοτα είναι βασικά.το διαβάζω για να γελάω..

C. said...

Ο "μονοπώλιος" δεν είσαι?

Πού χάθηκες ρε ψυχή? Ε πώς να μην καταγίνω μαζί σου αφού η μαλακία που έγραψες απετέλεσε πηγή έμπνευσης για τον τίτλο.

Εσύ λες πως γελάς.
Άλλος κλαίει.
Άλλος νιώθει δυσφορία με αυτά που γράφω.
Κάποιοι με διαβάζουν από περιέργεια να δουν πότε θα τρελαθώ.
Υπάρχουν και μερικά άτομα που γουστάρουν (δεν κάνω πλάκα).

Εμένα προσωπικά μου είναι αδιάφορα τα συναισθήματα που προκάλω σε κάποιον αναγνώστη, αρκεί να με διαβάζει.

Διότι σκοπός μου είναι (άντε στα λέω επειδή φαίνεσαι και καλό παιδί) να μολύνω τον κόσμο με τις σκέψεις μου. Αυτό και μόνο.

ΥΓ σε παρακαλώ αν θέλεις να μου κάνεις τη χάρη αν ξανασχολιάσεις βάλε κι ένα χαρακτηριστικό ψευδώνυμο (π.χ. ο Μονοπώλιος). Να ξέρω τουλάχιστον με ποιον μιλάω. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.