20120921

384. to augo sthn kaltsa

Η ανάλυση του τρόπου επιλογής μιας άλλης επιλογής οδηγεί σε φαύλο κύκλο.

Οι κατεστημένες συνήθειες και συνθήκες του νου συμφωνούνται κάθε ώρα και στιγμή προκειμένου να μην επέλθει η κατάρρευση της αντιληφθείσας παράστασης.

Ελεύθερη βούληση και παπαριές..
Αυτό πιστεύουμε επειδή ΘΕΛΟΥΜΕ να το πιστεύουμε, το καταλαβαίνεις??
Εμείς του είδους "homo sapiens", τα έρμαια της χαοτικής τυχαιότητας εθελοτυφλούμε σχετικά με την ίδια μας την ύπαρξη.

Ένα απειροστό τμήμα της αντικειμενικής πραγματίκοτητας που είμαι να γουστάρω να νομίζω πως η φύση μου, τα θέλω μου και οι ανάγκες μου δεν έχουν καθοριστεί από συνθήκες και καταστάσεις πέρα από τα όρια δράσης μου, αλλά από μένα? Δεν κάνει ρε συ.. Πως το λένε, είναι σφάλμα.

Φυτεμένα συναισθήματα από δυνάμεις ακατανόητες. Από δυνάμεις άνοες.

Εκείνο που αποκαλείται ανθρωπίνως δυνατό, το κοινώς λεγόμενο εφικτό, αποτελεί και το όριό μου.

Δέχομαι επιρροές από παντού, εικόνες, μυρωδιές, ήχους , ακτινοβολία, χημικές διεργασίες, γεύσεις..
Ο εγκέφαλος μου μεταβάλλεται και διαμορφώνεται ανάλογα κάθε φορά..

Διαισθητικά και μόνο μπορεί κανείς να υιοθετήσει την αρχή "volentem fata ducunt, nolentem trahunt". Το κοινό περπωμένο όλων μας φυγήν αδύνατον.

Ωστόσο να θυμάσαι πάντα ότι το μαρτύριο της άγνοιας που πηγάζει από τη θνητή φύση την ίδια θα εξαλειφθεί με την παραδοχή αυτής.
Το μόνο που έχω είναι η ζωή μου, το μόνο που μπορώ να γνωρίσω είναι η ίδια μου η ύπαρξη. Κι αυτό πάλι ατελώς..

Ο αυτο-εγκλωβισμός στην κυκλική μετριότητα αποτελεί τη μόνη διέξοδο επιβίωσης.

Αγαπάμε φαυλότητα εν Ελλάδι του 2012.

No comments: